پاییز خیس

دست نوشته های من

پاییز خیس

دست نوشته های من

      در منی واینهمه از من جدا

بامنی ودیده ات سوی غیر

   بهر من نمانده را گفتگو

تو نشسته گرم گفتگوی غیر

غرق دلم به سینه میتپد

با تو بی قرار و بی تو بی قرار

وای از آن دمی که بی خبر زمن

برکشی تو رخت خویش از این دیار

سایه ی توام هر کجا روی

سر نهادهام به زیر پای تو

چون تو در جهان نجسته ام هنوز

تا که برگزینمش به جای تو!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
M سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ

حرفای دلتو بزن..منتظرت میمونم

م یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه.منم یه روزایی یه فکرایی میکردم.یه کارایی میکردم..خودمو باهاشون مشغول میکردم.فکر میکردم که خوب نباشن بد که نیستن..دو نفر بهم میگن به به چه شخصیت کاملی داره!!! اما نه..بعد یه مدت فهمیدم همه چی باد هواست.یه چیز میمونه ..فقط و فقط ...که اینو خودت بهتر میدونی..به هر حال موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد