پاییز خیس

دست نوشته های من

پاییز خیس

دست نوشته های من

دوست داشتن

اری اغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بانمک شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
عجب عکسهای قشنگی گذاشتی یکی از یکی دیگه زیباتر
ضمنا قالب وبلاگت هم قشنگه
همه چیزش خوبه
کارت ای والله داره
موفق باشی
به من هم سر بزن خوشحال میشوم
ممنون
شعری از شاعره مریم حیدر زاده

می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه

من باشم وتوباشی ویک شب مهتابی باشه

می خوام یه کاری بکنم شاید بگی دوسم داری

می خوام یه حرفی بزنم که دیگه تنهام نذاری

می خوام برات از آسمون یاسای خوشبو بچینم

می خوام شبا عکس تو رو تو خواب گلها ببینم

می خوام که جادوت بکنم همیشه پیشم بمونی

از تو کتاب زند گیم یه حرف رنگی بخونی

امشب می خوام برای تو یه فال حافظ بگیرم

اگر که خوب در نیومد به احترامتت بمیرم

امشب می خوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم

برای خوشبخت شد نت خدا خدا خدا کنم

امشب می خوام رو آسمون عکس چشاتو بکشم

اگر نگاهم نکنی نازو نگاتو بکشم

می خوام تو رو قسم بد م به جون هرچی عاشقه

به جون هرچی قلب صا ف رنگ گل شقایقه

یه وقتی که من نبود م بی خبر از پیشم نری

راستی د لت میاد بد ون من بری سفر

بعد ش فراموشم کنی برات بشم یه رهگذ ر




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد